Najczęściej zadawane pytania

1Jak wygląda balon – prezent?

W zależności od tego jaki wybierzesz zamawiany przez ciebie balon, do każdego dołączamy ozdobną tasiemkę , girlandę, lub ręcznie wykonane konfetti, możesz dodać również bilecik z wiadomością od ciebie lub wysłać balon anonimowo. Każdy balon zapakowany jest w ozdobny karton przypominający prezent. Balon przyczepiony jest do spodu pudełka, wiec po otwarciu powoduje unoszenie się w powietrzu. Dodatkowo dno każdego pudełka wypełnione jest malutkimi balonikami, które mogą sprawić wielka radość.

2Czy wszystkie balony dostarczane są w ozdobnym kartonie?

Niestety nie, balony bukiety powyżej 10 sztuk ze względu na wielkość dostarczane są na terenie Poznania ( koszt doręczenie 18 zł Kurier DHL) lub za odbiorem osobistym.

Również balony powyżej 60 cm dostarczane są na terenie Poznania ( koszt dostarczenia 18 zł kurier DHL) lub za odbiorem osobistym.

3Czy balony dostarczane są na terenie całej Polski i jakie są możliwości dostawy?

Balony wysyłamy w każde miejsce na terenie całej Polski, ale nie ma możliwości wysyłki za granicę. Opcje dostawy to:

  • kurier DHL koszt wysyłki 18 zł na terenie całej Polski
  • odbiór osobisty

Pamiętaj, żeby wziąć pod uwagę obecność osoby, która ma odebrać balon- prezent, w przypadku hoteli, biur, szpitali ,itp. paczka zostanie pozostawiona w recepcji i niestety nie odpowiadamy za dostarczenie do rąk własnych.

Dokładamy wszelkich starań, aby balony były dostarczane na czas, jednak mogą zdarzyć się sytuacje w okolicach Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra, Walentynek, Świat Wielkanocnych, Dnia Babci i Dziadka, Dnia Dziecka, kiedy jest duże natężenie pracy firm kurierskich i w tych dniach nie gwarantujemy dostawy na dany dzień.

4Kiedy mogę spodziewać się dostawy mojego zamówienia?

Do realizacji Twojego zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu płatności, a wysyłamy już następnego dnia roboczego tzn. że jeśli zamówisz balon- prezent w środę to otrzymasz go w piątek. Składając zamówienie musisz wziąć pod uwagę na kiedy balon będzie potrzebny.

Nie ma możliwości dostawy z terminem na następny dzień tzn. na jutro.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-18, więc tym samym nie ma możliwości dostarczenia Twojego zamówienia w weekend.

5Co się dzieje, gdy kurier nie zastanie odbiorcy w domu?

Nic się nie martw, kolejne doręczenie nastąpi w przeciągu następnych dwóch dni roboczych. Pamiętaj, że przed dostarczeniem paczki do domu, otrzymasz wiadomość o wysłaniu i terminie doręczenia. Kurier dociera najczęściej między godziną 9 a 17. Możesz tez sprawdzić gdzie znajduję się Twoja przesyłka, dzięki otrzymaniu kodu podczas dokonywania zamówienia.

Pamiętaj, że w przypadku nie zastania przez kuriera odbiorcy przesyłki dwukrotnie reklamacja nie przysługuje.

6Jakie są opcje płatności i czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Korzystamy z platformy do płatności elektronicznej Pay-U, która umożliwia płatność przelewem lub kartami płatniczymi z większością banków. Możesz również pobrać blankiet i opłacić w dowolnej placówce stacjonarnej lub urzędzie pocztowym.

Realizację balonów wykonujemy dopiero po zaksięgowaniu płatności na konto, więc nie ma możliwości płatności za pobraniem.

Potwierdzenie zapłaty przesyłamy na adres mailowy, osoby, która dokonała zakupu, więc nie wkładamy paragonu do zamówienia.

Jeśli potrzebujesz faktury skontaktuj się z nami biuro@foryoupoczta.pl

7Czy mogę zapłacić za balon po realizacji zamówienia?

Niestety, nie. Przystępujemy do realizacji Twojego zamówienia dopiero po zaksięgowaniu płatności.

8Jeśli wybrałem odbiór osobisty gdzie mogę odebrać i w jakich godzinach?

Balony możesz odebrać w naszej pracowni w Poznaniu ul. Naramowicka 219b/35 , od poniedziałku do piątku w godzinach 9-20, pamiętaj jednak ,że nie jesteśmy cały czas na miejscu więc prosimy o wcześniejszy kontakt w celu odebrania.

Dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów i umożliwiamy odbiór osobisty również w soboty od 10-14 , po wcześniejszym uzgodnieniu.

9Czym wypełnione są balony i jak długo unoszą się w powietrzu?

Balony wypełnione są helem i w zależności od rodzaju utrzymują się:

  • balony zwykłe w tym bukiety balonów - kilka dni
  • balony-cyferki zachowują swój idealny kształt od 3-5 dni, a unoszą się w powietrzu nawet do 14 dni.
  • balony foliowe np. serca, kule – zachowują swój idealny kształt od 3 do 7 dni a unoszą się w powietrzu do 14 dni, niektóre nawet do miesiąca.
  • balony w kształcie bańki mydlanej zachowują swój idealny kształt do 14 dni a nawet miesiąca.

Na czas unoszenia się balonów ma wpływ wiele czynników w tym wilgotność i temperatura powietrza.

10Czy mogę spersonalizować balon i jaki jest czas realizacji?

Oczywiście, że tak, balony personalizujemy od min. 10 sztuk.

Możesz spersonalizować: kolor wypełnienia pudełka, kolor tasiemki, rodzaj girlandy, kolor i rodzaj konfetti.

Czas realizacji wynosi zazwyczaj od 3-7 dni roboczych od ustalenia ostatecznej wersji projektu. W tym celu prosimy o kontakt sklep@foryoupoczta.pl.

11Czy mogę dodać swój prezent do kartonu, w którym dostarczany jest balon?

Oczywiście, pod warunkiem, że jest on niewielkich gabarytów, w tym celu skontaktuj się z nami na sklep@foryoupoczta.pl. Natomiast nie ma możliwości dodania prezentu do środka balona, gdyż nie uniesie się. Pamiętaj, że możesz dodać wiadomość- bilecik, dzięki czemu osoba obdarowana będzie wiedziała od kogo jest.

12Czy muszę dodać bilecik?

Nie, jeśli nie dodasz bileciku, balon – prezent zostanie dostarczony anonimowo.

Pamiętaj, że chronimy Twoje dane osobowe, wiec nie udzielamy informacji o nadawcy prezentu, jeśli się nie podpiszesz osoba obdarowana nie będzie wiedziała od kogo jest prezent- balon.

13Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli nie zostało jeszcze opłacone-to oczywiście, że tak.

Natomiast jeśli już zrobiłeś przelew i zamówienie trafiło do realizacji nie ma możliwości anulowania lub zmiany zamówienia.

14Czy mogę dokonać zwrotu zamówienia?

Przykro nam, ale nie ma możliwości zwrotu zamówienia, gdyż jest to produkt krótkiej przydatności i przygotowany na Twoje zamówienie. Dlatego prosimy o przemyślenie swoich zakupów.

15Co jeśli przesyłka dotrze do nas uszkodzona podczas transportu?

W tym celu jak najszybciej skontaktuj się z nami , postaramy się rozwiązać problem.

Dokładamy wszelkich starań aby nasze balony miały jak najdłuższą żywotność, więc pompujemy je krótko przed wysyłką. Jeśli otrzymałeś uszkodzony balon, zrób zdjęcie i szybko wyślij do nas.

16W jakich wypadkach mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć w przeciągu trzech dni od daty dostarczenia przesyłki.

Reklamacja przysługuje jeśli:

  • balon został uszkodzony w trakcie transportu
  • jeśli uszkodzenie wynika z wady technicznej produktu

W tym celu jak najszybciej skontaktuj się z nami, zrób zdjęcie uszkodzonej przesyłki, jak najszybciej wyślij je do nas, jeśli jest możliwość i Twoje chęci balon zostanie wysłany jeszcze raz. Natomiast jeśli uszkodzenie wynika z wady technicznej produktu, wypełnij formularz reklamacyjny i odeślij go do nas. W tym celu skorzystaj z reklamacje@foryoupoczta.pl.

Pamiętaj, że balony to delikatny produkt i podatny na ostre krawędzie, dlatego należy obchodzić się z nim właściwie.